viernes, 22 de mayo de 2015

UN DIA AMB MI


Al començar el dia el primer que faig és esmorzar, i com sempre em faig jo l'esmorzar, ja que m'agrada començar el dia amb alguns cereal amb llet i una mica de fruita, això depèn del dia. Després de fer-ho, me'n vaig a la dutxa i així em desperto més ràpid.
Quan arriba la mitjana matí, al voltant de les 11, gairebé sempre alguna cosa a fer una passejada tant amb els meus amics com amb la meva família. És una de les coses que mes m'agrada fer, sortir amb els meus éssers estimats.  A l'hora de dinar, moltes vegades ho faig a casa, però m'agrada aprofitar alguna ocasió especial, com un aniversari per anar amb algú a dinar a un lloc especial com, per exemple, el meu restaurant
preferit Tommy Mel 's.


 A l'hora de la tarda, m'agrada sortir a passejar a on pugui, ja sigui a fer la compra, a fer una volta pel barri, a veure a alguna amiga, anar a la biblioteca …

M’agrada molt també anar a ballar a les classes d'aeròbic, on aprenem moltes coses amb fer alguna acrobàcia o un ball nou.

I quan arriba l’hora de sopar ja sóc a casa amb la família i gairebé sempre sopo mirant la televisió i alhora parlant amb la meva família, comentant del que m'ha passat aquest dia i del que penso fer al dia següent. A les 23:00 mes o menys em vaig al llit i si no tinc

molta son, reviso les meves xarxes socials o llegeixo algun llibre. I quan m’arriba el somni, em vaig a dormir.




No hay comentarios:

Publicar un comentario